21 Úno

Pravidelné jednání

Dnes pravidelko se zajímavými tématy, nicméně zápis maximálně strohý ( tradičně jej naleznete v zaheslované sekci „soubory ke stažení“ ), takže všem našim členům s aktivní mailovou adresou, jsme nějaké to „dovyprávění“ nyní doručili právě tam.. 🙂

 

3 komentáře: „Pravidelné jednání

  1. Škodovka to pochopila,firma si prostě musí vážit svých stávajících zaměstnanců a zaplatit je adekvátně!a nemusí investovat peníze, do nových zaměstnanců jako v HMMC! kdyby lidé byly platově spokojení tak neodcházejí a pak se nemusí dělat takové velké náborové kampaně jako teď(které stojí nemalé peníze)kdyby byly v Hyundai lepší mzdy, lidé
    přicházejí sami a daleko kvalifikovanější!ale prostě neumí na úkor naší mzdy,přetáhnout člověka z jiné firmy a nabídnout mu více,než vydělá kdekoliv jinde!tak se prostě motají v kruhu,kdy naberou nového nezkušeného, ten vydrží chvíli a odejde, bo za ty peníze to dělat nebude a tak skončí a nastoupí nový a furt dokola!a na ty stávající držáky se prostě zapomíná! prostě realita v HMMC

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..