17 Kvě

Pozor, chyba ve vyúčtování od T-Mobile !!!

Je nás stále více, komu operátor ve vyúčtování napálil vyšší částky, než by u “odborového tarifu” měly být, mne nevyjímaje. Proto jsem dnes zadal hromadné reklamační řízení, na jehož vyřízení mají ze zákona 30 dní.. Ostatním tedy doporučuji následující postup:

1./ s uhrazením vyúčtování vyčkejte do doporučeného data úhrady

2./ pokud se do té doby nestihne hromadná reklamace vyřešit, uhraďte celou vystavenou sumu do data splatnosti. Poté zavolejte na operátora, a znovu- tentokráte individuálně, reklamujte dané vyúčtování. Přeplacená suma vám poté bude odečtena z vyúčtování následujícího.

T-Mobile se prý za naskytnuté problémy omlouvá.. 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..